افزایش قیمت طلا در هفته گذشته

مهاجریست

به گزارش مهاجریست، در هفته گذشته عوامل تاثیرگذار روی قیمت طلا در ایران مانند بهای طلا در بازارهای جهانی با میانگین ۱۲۴۱ دلارو ۷۵سنت و روند کاهشی نرخ دلار با میانگین ۲۸۴۲تومان بوده است. از سوی دیگر در برخی روزهای هفته گذشته حجم عرضه وتقاضا بی تاثیر بر قیمت‌های داخلی نبوده است.
افزایش قیمت سکه تمام طرح جدید و قدیم
سکه تمام طرح جدید در هفته گذشته قیمت ۸۶۹ هزار و ۲۵۰تومان را به عنوان نرخ میانگین به ثبت رسانده است که ۷۵۰۰تومان بیش‌تر از نرخ میانگین آن در هفته ماقبل است.
سکه تمام طرح قدیم نیز قیمت ۸۶۹ هزار تومان را به عنوان نرخ میانگین به ثبت رسانده است که با توجه به قیمت میانگین هفته جاری و هفته گذشته می توان گفت قیمت میانگین سکه تمام طرح جدید بار دیگر از قیمت میانگین سکه تمام طرح قدیم پیشی گرفته است. همچنین قیمت میانگین سکه در هفته گذشته ۷۵۰۰ تومان بیش‌تر از میانگین هفته ماقبل از آن بوده است.
کاهش قیمت نیم سکه
قیمت میانگین این هفته نیم سکه ۴۳۸ هزار و ۱۶۶تومان را به عنوان نرخ میانگین به ثبت رسانده است که ۶۶۷تومان از قیمت میانگین هفته ماقبل آن کمتر است. با توجه به قیمت میانگین نیم سکه در هفته‌های گذشته، قیمت این قلم سکه روند کاهشی به خود گرفته است.
کاهش ۳۳۳ تومانی قیمت ربع سکه
قیمت میانگین هفته گذشته ربع سکه ۲۶۰ هزار و ۵۰۰تومان بوده که ۳۳۳تومان کمتر از میانگین هفته قبل است. بیشترین قیمت هفته گذشته برای این قلم سکه در روز چهارشنبه به ثبت رسیده است که با توجه قیمت دیگر سکه‌ها در می یابیم ربع سکه با تبعیت از روند افزایشی در روز چهارشنبه افزایش یافته است.
ثبات قیمت سکه یک گرمی
قیمت سکه یک گرمی طی هفته گذشته در دوروز متوالی نرخ ۱۷۰ هزار تومان را به ثبت رسانده است که با توجه به قیمت‌های هفته گذشته تغییری نکرده است.
افزایش ۴ دلاری قیمت اونس جهانی
همچنین میانگین قیمت اونس جهانی با افزایش ۴ دلار و ۵۶۷سنتی نسبت به هفته قبل از آن نرخ ۱۲۴۱ دلار و ۷۵سنتی را به ثبت رسانده است. بیشترین قیمت اونس جهانی در روز چهارشنبه با نرخ ۱۲۵۶ دلار و ۳۰ سنت به ثبت رسید.
نوسان قیمت ارز
میانگین نرخ دلار در هفته گذشته نیز ۲۸۴۲تومان بوده که نسبت به هفته ماقبل از آن تنها ۸ تومان کاهش داشته است.
از سویی دیگر میانگین نرخ یورو در هفته گذشته ۴۰۳۹تومان بوده که نسبت به هفته ماقبل آن ۱۹تومان افزایش یافته است.
tala56

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای