ثبت شرکت

عمان

دفتر کارتو ببر عمان…

مورد تایید وکلای مجموعه

مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

دسته بندی: کشور عمان

بروزرسانی: 11 فروردین ۱۴۰۰

امتیاز دهید:
5/5

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان، برای سرمایه گذاران ایرانی همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده چراکه عمان از جمله کشورهایست که از نظر اقتصادی رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و از نظر نقل و انتقال هم با ایران مسافت کمی دارد به همین علت سرمایه گذاران ایرانی بجای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت یا کمپانی خود در عمان را ترجیح می دهند البته هر شخص استاندارد های خاص خودش را دارد ، به عنوان مثال اگر قضیه اخذ اقامت و تابعیت کشور موردنظر مطرح باشد عمان قوانین سختگیرانه ای دارد و شما نمی توانید با ثبت شرکت و سرمایه گذاری  در عمان اقامات آن کشور را به دست آورید ولی تا مادامی که شرکت شما برای دولت عمان سود آور باشد اقامت آن کشور  را دارید. قوانین مالیاتی عمان هم تأثیر بسزایی در انتخاب این کشور برای سرمایه گذاری دارد ، نرخ مالیات بر درامد اشخاص حقیقی در عمان ۰ و برای حقوقی ها ۱۵ درصد می باشد.

ثبت شرکت

ثبت شرکت در انگلستان، مزایای مهمی برای شما در بر دارد ، که مهمترین آنها اشاره می کنیم :

  • سهولت در دریافت ویزایا اقامت انگلستان
  • امکان فعالیت رسمی بین المللی در سطح جهان
  • استفاده از قوانین اتحادیه اروپا در زمینه های گمرک و تجارت
  • اخذ لیسانس انگلستان (شرکت به ثبت رسیده)برای کالاها و محصولات تولید شده در ایران و فروش در سطح بازار های داخلی و جهانی
  • معافیت ۲۱ ماهه مالیاتی و در صورت  عدم فعالیت عدم پرداخت مالیات
  • فراهم آوردن امکان اعطای نمایندگی به کشورهای در سراسر جهان
  • اعتبار بخشی به کسب و کار در ایران و حضور در جوامع بین الملل و گسترش کسب و کارتان در سطح بازارهای جهانی

 

ثبت شرکت
مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت درعمان

مدت زمان ثبت شرکت درعمان با توجه به نوع شرکت که بصورت حقیقی باشد یا حقوقی متفاوت است ، ثبت شرکت بصورت حقیقی درعمان ۵ الی ۶ ماه و بصورت حقوقی ۳ الی ۴ ماه زمان میبرد.

هزینه ثبت شرکت در عمان

هزینه های ثبت شرکت در عمان با توجه به نوسانات قیمت ارز و نوع شرکت متفاوت است لذا برای مشاوره دقیق می توانید با کارشناسان متخصص ثبت داک تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در عمان
  • تهیه و تکمیل فرم ثبت شرکت
  • کپی برابر با اصل مدارک هویتی به همراه پاسپورت تمام اعضاء
  • فرم گوواهی امضاء کلیه اعضاء
  • تهیه و تنظیم اساسنامه
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • عکس پرسنلی تمام اعضاء (۶ قطعه)
  • مجوز اتاق بازرگانی و صنایع کشور عمان
  • گواهی بانک مبنی بر سپرده سرمایه گذاری

مراحل ثبت شرکت درعمان :

  1. افتتاح حساب بانکی
  2. ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها
  3. ثبت شرکت در اداره مالیاتی
  4. ثبت پرسنل در اداره تأمین اجتماعی

انواع ثبت شرکت در عمان :

ثبت شرکت در عمان به دو روش حقیقی و حقوقی انجام می شود ، در هر دو روش نیاز به یک سرمایه گذار عمانی می باشد که ۳۰ درصد سهام را به او واگذار نمایید و در حقیقت طرف ایرانی مالک ۷۰ درصد سهام است البته این رقم برای طرف ایرانی در امارات ۴۹ درصد است.

در خواست مشاوره رایگان

برای ثبت شرکت در عمان می توانید از کارشناسان متخصص در امور حقوقی مهاجریست مشاوره بگیرید.
رایگان!!!!!
ثبت شرکت مسئولیت محدود در عمان :

ثبت شرکت مسئولیت محدود در عمان با ۲ نفر اعضا امکان پذیر است که البته همانطور که در بالا گفته شد یکی از آن ها بایستی شهروند عمان یا شهروند کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC)  باشد که میبایست بیش از ۳۰ در صد سهام را در اختیار داشته باشد. البته در این نوع شرکت به یک نفر مدیر اجرایی نیز نیاز است. 

ثبت شرکت سهامی خاص در عمان :

ثبت شرکت سهامی خاص در عمان با ۳ نفر اعضا امکان پذیر است که البته همانطور که در بالا گفته شد یکی از آن ها بایستی شهروند عمان یا شهروند کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC)  باشد که میبایست بیش از ۳۰ در صد سهام را در اختیار داشته باشد.

ثبت شرکت سهامی عام در عمان :

شرکت سهامی عمومی در عمان بایستی که حتماً از وزارت تجارت و صنعت عمان مجوز فعالیت بگیرد . سهام شرکت های سهامی عام به اشتراک عموم در بورس گذاشته می شود.

ثبت شرکت
ثبت شرکت مشارکت محدود در عمان :

شرکت مشارکت محدود در عمان به ۲ نفر اعضا نیاز دارد . یکی شریک عمومی که مسئولیت نامحدود در برابر بدهی ها و دیون شرکت دارد و باید یک فرد عمانی باشد و یک شریک محدود که به میزان سهامی که دارد در برابر شرکت و دیون آن مسئول است.

ثبت شعبه و نمایندگی در عمان :

برای ثبت شعبه در عمان نیاز به یک حامی شهروند عمان می باشد تا در روند اخذ مجوزات و ویزا به شما کمک کند. شعبه می بایست در عمان افتتاح حساب کرده و از وزارت بازرگانی و صنایع عمان مجوز لازم را اخذ نماید. شعبه بصورت مستقل از شرکت مادر مسئولیت تعدات شرکت را به عهده دارد در حالی که دفتر نمایندگی در عمان مجاز به انجام امور بازرگانی نمی باشد و فقط می تواند به امور تبلیغات و بازاریابی بپردازد. دفتر نمایندگی بایتسی حداقل یک فر نیروی شهروند عمان داشته باشد.

 

ثبت شرکت در منطقه آزاد عمان :

ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان مالکیت ۱۰۰ درصدی فرد ایرانی را بدون نیاز به شریک شهروند عمان در پی دارد. عمان کشوریست که عمده ی محصولات وارداتی خود را از ژاپن ، آلمان و آمریکا وارد می کند که شامل : ماشین آلات ، تجهیزات حمل و نقل و همچنین مواد غذایی و احشام زنده می شود . همانطور که گفته شد کشورهای ژاپن ، آلمان و آمریکا واردات عمان را تأمین می کنند پس با این حساب سرمایه گذاران ایرانی هم می توانند به جمع تأمین کنندگان عمان بپیوند با توجه به اینکه عمان کشور هسایه است و از نظر حمل و نقل این مهم را آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را فالوو کنید!

هر هفته لایوهای مختلفی با ایرانی های سراسر ایران داریم براتون تا بتونید برای مهاجرت بهترین انتخاب رو داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای