برگزار کنندگان مجاز آزمون بین المللی آیلتس در ایران

مهاجریست

آزمون آیلتس به طور مشترک توسط سه سازمان بین‌المللی که سال‌هاست در امر آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود : شورای فرهنگی بریتانیا موسسه توسعه بین‌المللی آموزش‌عالی استرالیا سندیکای آزمون‌های محلی دانشگاه کمبریج در ایران سازمانها و موسسات زیر بصورت رسمی این آزمون را برگزار می کنند :

سیستم آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی، ، آزمونی است که از طریق آن سطح زبان انگلیسی داوطلبانی سنجیده می‌شود که قصد دارند تحصیل یا کار خود را در محیطی ادامه دهند که در آن زبان انگلیسی به عنوان زبان اول محاوره و مکاتبه پذیرفته شده است. این آزمون هر چهار مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن داوطلبان را می‌سنجد و نتیجه را براساس نمره‌بندی از صفر تا ۹ اعلام می‌کند.

بیش از 6000 موسسه آموزشی، دولتی و سازمان‌های حرفه‌ای در ۱۲۰ کشور جهان این مدرک را به عنوان معتبرترین نشاندهنده سطح زبان انگلیسی به رسمیت می‌شناسند. اکنون این مدرک در موارد آموزشی، مهاجرت و تهیه مدارک کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آزمون آیلتس به طور مشترک توسط سه سازمان بین‌المللی که سال‌هاست در امر آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود :

شورای فرهنگی بریتانیا
موسسه توسعه بین‌المللی آموزش‌عالی استرالیا
سندیکای آزمون‌های محلی دانشگاه کمبریج

همه ساله بیش از 1,000,000 آزمون آیلتس در سراسر جهان برگزار می‌شود. با این تعداد این آزمون سریعترین رشد را در مقایسه با دیگر آزمون‌های زبان انگلیسی داراست. بعلاوه این آزمون سطح تازه‌ای از نوآوری، دقت و پژوهش را معرفی کرده است.
ایران آیلتس یا همان سازمان سنجش آموزش کشور ، آیلتس تهران و مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر برگزار کنندگان رسمی این آزمون در ایران محسوب می شوند که آدرس سایتهای آنان در زیر درج گردیده است. تا گذشته بخش فرهنگی سفارت بریتانیا نیز اقدام به برگزاری این آزمون می نمود که مدتی است متوقف گردیده است .

http://ielts.sanjesh.org
http://www.ieltstehran.com
http://ielts.iauset.com

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای