گردش در اتریش

گردش در اتریش

 
اتریش یکی از کشور های خوش و آب و هوا می باشد ,این کشور دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشد که اگر قصد سفر به خارج از کشور برای تفریح دارید حتما اتریش را در لیست سفر های خود قرار دهید.
وین پایتخت اتریش می باشد که این شهر مدرن و پر سرعت دارای معماری های سنتی و شیک می باشد .در این شهر خوش آب و هوا و فضاهای ایجاد شده در شهر مانند تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال و همچنین وجود موزه های قدیمی و کاخ های سلطنتی برای گردشگران مناسب می باشد.
 
 
مکان بعدی که برای شما معرفی میکنیم دهکده ی  هالستات (Hallstatt) اتریش می باشد.این دهکده بسیار زیبا و یکی از مکان های اصلی تفریح در اتریش می باشد.
این روستا هم برای ورزش کوهنوردی و هم برای پیاده روی به علت مناسب بودن آب و هوا و وجود دریاچه که می توان قایق سواری کرد برای تفریح مناسب می باشد.
در این دهکده وجود خانه های استخوانی و غارهای نمکی باعث جذب گردشگران هم برای تفریح و هم برای بازدید شدهگردش در اتریش
 
اگر موسیقی برای شما اهمین زیادی دارد و قصد سفر به اتریش دارید حتما به سالزبورگ بروید زیرا سالزبورگ یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران موسیقی است.
این شهر هم برای دوست دارن موسیقی مناسب می باشد و هم برای خرید می توانید به این شهر بروید همچنین بازار کشاورزان این شهر هم معروف می باشد.
گردش در اتریش
 
اگر اسکی را دوست دارید و به این ورزش علاقه مند هستید ما برای شما اینزبروک اتریش پیشنهاد می دهیم .این شهر با وجود ساختمان های زیبا و کوه های برفی که صحنه ای بسیار زیبا را بوجود آورده است مناسب برای عکاسی و کوهنوردی و اسکی می باشد.همچنین در شهر اینزبروک موزه و  کلیسای کورت هم برای بازدید دارد.
 
 
اگر شما داستان های تخیلی یا کارتون های را دیده اید که خانه های بر روی قله وجود داشت ما یک مکان در اتریش را برای شما معرفی میکنیم که تخیل شما به واقیت میرسد این قلعه هوچواسترویتز می باشد که بر قله یک صخره دولومیتی بلند به ارتفاع ۱۶۰ متر قرار دارد و برای بازید از این مکان هرساله بین عید پاک و پایان اکتبر، بازدیدکنندگان می توانند از بخش هایی از این قصر بازدید کنند.
 
گردش در اتریش
 
 
گردش در اتریش

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای