کاستاریکا ، مقصد جدید گردشگری دندانپزشکی دنیا

به گزارش مهاجریست ، هزینه‌های پایین درمانی و به ‌ویژه خدمات دندانپزشکی سالانه هزاران گردشگر را راهی کشور کوچک کاستاریکا می‌کند .
هزینه خدمات دندانپزشکی در کاستاریک بسیار کمتر از بسیاری از کشورهای قاره آمریکا به ویژه آمریکا ، مکزیک و کانادا است . بر این اساس گردشگران آمریکایی می‌توانند با ۲۲۰ دلار از فلوریدا راهی کاستاریکا شوند و از خدمات دندانپزشکی بسیار ارزان در مقایسه با آمریکا بهره ببرند .
از آنجا که حدود ۵۰ میلیون آمریکایی فاقد بیمه درمانی هستند ، مسئولان صنعت گردشگری کاستاریکا نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای جذب گردشگران آمریکایی کرده‌اند تا آنها علاوه ‌بر گذراندن تعطیلات خود در یک مقصد گردشگری ارزان ، از خدمات درمانی و پزشکی با قیمتی بسیار کمتر از آمریکا بهره‌مند شوند .
کاستاریکا سال گذشته تنها از محل گردشگری درمانی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشت که بخش قابل توجهی از آن به خدمات دندانپزشکی باز می‌گشت .
براساس آمارها ، انجام خدمات دندانپزشکی در کاستاریکا حدود ۷۰ درصد ارزان‌تر از آمریکا ، مکزیک‌ و کانادا است که این امر نویدبخش آینده‌ای درخشان برای گردشگری درمانی این کشور است . البته درمان‌های ارتوپدی ، استفاده از چشمه‌های آب گرم و جراحی پلاستیک نیز در بین گردشگران کاستاریکا پرطرفدار است .
کاستاریکا به عنوان مقصد جدید گردشگری درمانی جهان در ماه آوریل نبز میزبان نشست سه روزه گردشگری درمانی بود که در آن ۱۵ کشور فعال در زمینه گردشگری درمانی از جمله آمریکا ،‌ هند ، کوبا ، امارات ، برزیل ، پاناما ، مکزیک ، ویتنام ، تایلند ، مالزی و ۲۵۰ موسسه فعال در زمینه گردشگری درمانی حضور داشتند .
 
کاستاریکا ، مقصد جدید گردشگری دندانپزشکی دنیا

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای