دیکیسی پی چیست؟

مهاجریست


DIXIPAY : یک سیستم پرداخت آنلاین مطمئن وحرفه ای در ارائه تمامی انواع پرداخت های الکترونیکی و خدمات مالی برای افراد بوده و وابسته به جدیدترین تکنولوژی IT می باشد.

www.dixipay.com

خدمات DIXIPAY شامل: پرداخت های الکترونیکی، کارت های اعتباری و ارسال و دریافت آنلاین پول ،حساب های Merchant و تمامی خدمات تجارت الکترونیک می باشد. سیستم به افراد این امکان را می دهد تا حساب های خودرابه صورت رایگان شارژ کنند و بتوانند در سراسر دنیا به دوستان و آشنایان خود پول ارسال و دریافت کنند و همچنین می توانند عملیات صورت حساب ها و یا خرید های خود را در هر زمان و در هر جایی که بخواهند از طریق اینترنت و از هر بازار داد و ستدی که مد نظر دارند انجام دهند.

این شرکت سیستمی متفاوت در پرداخت ها، وصول و برداشت پول را ارائه می دهدوتمام این خدمات در راستای یک سیاست مستقل و قابل اعتماد ارائه می شود. ISO/ MSP/ TTP Dixipay درISO سازمان بین المللی استانداردها به ثبت رسیده است و همچنین عضو TTP و MSP می باشد که مکمل سیستم پرداخت اینترنتی می باشد.

PSIDSS COMPLIANCE Dixipay از نظر (PCIDSS STANDARD REQUIRMENT) تجهیزات پشتیبانی اطلاعات کارت های پرداخت از مرز تمامی معیارها عبور کرده است. PCIDSS STANDARD توسط سیستم پرداخت بین المللی ویزا و مسترکارت به منظور ارتقاء سطح امنیت و حفاظت اطلاعات دارندگان کارت های اعتباری ایجاد شده است.

مناطق ثبت شده:

شماره ثبت روسیه: 5087764200570
شماره ثبت انگلستان: 5087746200570
شماره ثبت آمریکا: 5087746200570
شماره ثبت مصر: 388801
شماره ثبت برزیل: 80.814


  دیکیسی پی چیست؟

 

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای