دوره ویژه تحصیل همراه با کارآموزی در انگلستان

تحصیل و کارآموزی در انگلستان

دوره های کاری برای کار آموزان رشته های مختلف همراه با زبان تخصصی آن رشته در انگلستان و سایر کشورها :

این دوره ها به این نحو است که شما در یک دوره کوتاه مدت زبان انگلیسی شرکت نموده و حداقل چهار هفته در خصوص آن رشته یا به طور عمومی زبان مطالعه نموده و ما به این اطمینان دست می یازیم که شما حد اقل نیاز زبان را مرتفع می نمایید. سپس شما به یک شرکت ،بیمارستان، موسسه مالی و یا به هر حال یک بنگاه اقتصادی معرفی می گردید.تا در آن جا مشغول به کار شوید.البته برای این دوره کار ورزی قاعدتا حقوق دریافت نمی کنید و لیکن اگر بتوانید در این دوره سه ماهه کار ورزی نظر کار فرما را جلب و از خود به چنان رضایتی برسانید که ایشان به عنوان حامی از شما (sponser)اقدام نمایند، دیگر می توانید برای کار تقاضای ویزا نموده و بمانید.

در واقع این یک فرصت استثنایی است برای کسانی که به خود ایمان دارند و می دانند که اگر در محیط کاری در حدود سه ماه همکاری نمایند می توانند از خود آثاری بر جای گذارند و سطح دانش خود را ارتقا دهند.

این دوره چندین نکته مثبت دارد:اولا زبان شما به سطح عالی ارتقا می یابد، ثانیا با دانش عملی روز دنیا آشنا می گردید و این خود بی نظیر است. سوم این که احتمال کار کردن و سپس اخذ ویزای اقامت هم وجود دارد.

شرکت هایی که فعلا برای شما امکان کار یابی دارد از جمله شامل :

۱– Disney land ( در فرانسه)

۲- Hilton Hotel(هتل هیلتون در دورت مونت انگلستان )

۳- ) Raw Fish Recordاز نام های مشهور در موسیقی برای هنرمندان در انگلستان )

۴- Irish Bank Allied(بانک رسمی و مشهور ایرلند)

۵- Cold well Banker(در آمریکا جهت امور ملکی)

۶-   of commerce)Miami Beach ( Chamber(در نیو یورک)

وبسیاری از شرکت ها

و بسیاری از کمپانی های مشهور و بین المللی که بی نظیر هستند و واقعا موقعیتی فوق العاده به نظر میرسد هر چند که ما تضمین نمی نماییم که شما بعد از دوره کار آموزی حتما در آن شرکت کار بگیرید و بمانید. این به شما بستگی دارد و توانایی شما و این که آن شرکت را متقاعد کنید که شما با شرایطی عالی این ارزش را دارید که در آنجا به کار ادامه دهید. و این چیزی نیست که ما ثابت کنیم بلکه شما باید اثبات کنید. اما ما این را میدانیم که این تجربه برای سطح اطلاعات شما بی نظیر است .این امکان کار آموزی برای پزشکان ، خبرنگاران ، حقوق دانان ،پرستاران، IT(فراموش نکنید رشته های مرتبط با ITبسیار مورد تقاضا است )کامپوتر ، فنی، تجارت و بازرگانی (بسیار مورد تقاضا است )، کار ورزی در رشته های مختلف دیگر….

دوره ویژه تحصیل همراه با کارآموزی در انگلستان

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای