دوره آموزشی مدیریت ITIL

مهاجریست

امروزه تمامی شرکت های تجاری بزرگ و کوچک بطور جدی به فناوری اطلاعات وابسته هستند و بدون تردید هیچ شرکتی نمی تواند بدون فناوری اطلاعات به اهداف خود دست یابد. دسترس پذیری، قابلیت اعتماد و پایدار بودن خدمات فناوری اطلاعات از جمله انتظاراتی است که شرکت ها از واحد فناوری اطلاعات دارند. به منظور برآورده کردن این انتظارات، واحد های فناوری اطلاعات از چارچوب “ITIL” استفاده می کنند.

دوره آموزشی (Information Technology Infrastructure Library) یا مرجع زیر ساخت فناوری اطلاعات، مجموعه ای از بهترین تجارب و رهنمودها بوده و رویکردی مبتنی بر فرآیند در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات تعریف می­­کند. یادگیری،  متناسب سازی و پیاده سازی ITIL  مطابق نیاز سازمان‌ها به آسانی قابل سازماندهی و اجرا می باشد.

ITIL  دستور العمل های پایدار، جا افتاده و مورد آزمایش قرار گرفته در زمان های مختلف را ارائه می دهد که برای همه انواع سازمان­های خدماتی قابل استفاده است. ITIL  می­تواند در بخش­های خصوصی و عمومی، داخلی و خارجی و محیط­های کوچک و بزرگ با هر تکنولوژی مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجا که این دوره آموزشی کاملا بروز بوده و نیاز جدید مدیران بخش IT می باشد، از این رو دانش پذیران عزیز و علاقمند به گذراندن این دوره آموزشی باید به این نکته توجه داشته باشند که محتوای آموزشی آن کامل و بصورت لاتین می باشد .

  • ارتقاء دانشپذیران نمونه به عنوان آموزش دهنده نرم افزارهای آموزشی تخصصی در سایت “باما” در نتیجه ایجاد اشتغال و کسب درآمد
  • اعطاء گواهی آموزشی به عنوان یک گواهینامه آموزشی معتبر از آکادمی های بین المللی کشورهای مختلف
  • اعطاء گواهی آموزشی نرم افزار ها در شیوه پروژه محور تنها بعد از ارزیابی پروژه گزارش مطالعات
  • تنوع در ارائه آموزش ها و نرم افزار های آموزشی و کاربردی، ارائه مقالات آموزشی و ارزشیابی افراد جهت انطباق ارائه نرم افزارهای آموزشی با سلایق و شرایط دانشپذیران
  • عدم نیاز به مهارت و یا مدرک تحصیلی خاص جهت یادگیری از طریق نرم افزارهای آموزشی برای 90% موارد.

register

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای