جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان (جزایر مرجانی در زبان انگلیسی coral island و در زبان تایلندی koh iarn نامیده می شود) یکی از مجموعه جزایر کشور تایلند است که در فاصله ۷ کیلومتری از شهر پاتایا قرار گرفته.
جزیره مرجان پاتایا
پاتایا شهر ساحلی کوچکی است که در ساحل شرقی خلیج تایلند و در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرق شهر بانکوک واقع شده این شهر با بازدید بیش از ۵/۵ میلیون توریست خارجی در سال ، مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید.
 
برای رفتن به این جزیره می توانید از لنج هایی استفاده کنید که هر روز صبح گردشگران را به جزیره برده و عصر هنگام باز می گردانند. اما اگر عجله دارید می توانید با قایق موتوری بروید زیرا نیم ساعت زودتر می رسید.
 
زمان حرکت با قایق موتوری حدود ۱۵ دقیقه و با لنج ۴۵ دقیقه خواهد بود. .پس ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمد بگذراید یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن آفتاب بگیرید. این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده است. این جزیر سرسبز و زیبا دارای آلاچیق های بسیار زیبایی در ساحل است که می توانید روز خود را در آنجا بگذرانید.
جزیره مرجان پاتایا
محیط سرشار از آرامش این جزیره مکان خوبی برای روز های تعطلیل شما است. سواحل شنی این جزیره با رنگ سفید که رنگ آن حاصل فرسایش مرجان هاست منظره چشم نوازی به شمار می رود.
 
مرجان های سفید کف دریا و تپه های جزیره شما را به هیجان خواهد آورد .اگر می خواهید بیشتر از این طبیعت بکر خدادی لذت ببرید با قایق های کف شیشه ای جزیره که آماده ارائه خدمات به شما است به دیدن مرجان های کف دریا بروید.
جزیره مرجان پاتایا
اگر هم مهارت غواصی دارید با امکانات غواصی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید از نزدیک مرجانها را لمس کنید و با سفر به اعماق آب سفر دریایی بی نظیر را تجربه کنید. موج سواری، شنا و اسکی از دیگر ورزش های متنوع جزیره هستند که میتوانید از آنها بهره ببرید.
حمام آفتاب هم برای کسانی که مایل به داشتن پوستی برنزه هستند مهیا است. از همه مهم تر رستوران های جزیره است که با بوی خوش غذاهای دریایی شما را به سمت خود می کشد.
این جزیره تحت نظر نیروی دریایی سلطنتی تایلند قرار دارد و یکی از خارق العاده ترین نواحی دارای تپه های مرجانی می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای