بهشت گم شده کرمان دلفارد

دلفارد

 
اگر قصد سفر به کرمان دارید حتما به بهشت گم شده و آبشار دلفارد سفر کنید .این روستا با دارا بودن جنگل انار وحشی و ابشار برای گردشگران خارجی و داخلی بسیار زیبا بوده و سالانه گردشگران و توریست های زیادی به این مکان سفر میکنند.
بهشت گم شده کرمان دلفارد
اگر از جاده های کرمان بگذرید یا گذر کرده باشید همچنان که می گویند کویر خشک است اما  جنوب و جنوب غرب استان کرمان بسیار سرسبز و با آب و هوای نسبتا معتدلی دارد که خصوصا برای حاشیه نشینان خلیج فارس بسیار مناسب می باشد و به این آبشار برای تفریح سر می زنند.
روستای دلفارد در استان کرمان و شهر جیرفت قرار دارد ,در این روستا و شهر باغ های مرکباتی زیادی وجود دارد و همچنین باغ های مرکباتی زیادی و نخل های فراوان.
 
شگفتی های این روستا این می باشد با اینکه درخت های نخل و گرمسیری وجود دارد ولی درخت های سرد سیر مانند گیلاس هم وجود دارد و ثمر مناسبی می دهد که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است,همچنین اگر آب و هوای جیرفت ۵۰ درجه می باشد اما آب و هوای روستای دلفارد معتدل و مناسب می باشد.
 
این روستا زیبا که از روستاهای گردشگری کشور هم محسوب می شود توانسته با جذب گردشگر و توریست برای سرمایه گذاری در استان کرمان موثر شود و همچنین برای روستایین آن منطقه هم درامدی بوجود بیاورد.
بهشت گم شده کرمان دلفارد

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای