سفر به جزایر دیدنی بورا بورا

بورا بورا

یکی از کشور های اروپایی که از هر نوع دارای  جاذبه های دیدنی است، فرانسه است. اکثر این جاذبه ها شامل: عناصر باستانی، ساختمان های قدیمی و معماری های دیدنی است اما این کشور نیز مانند سایر کشورهای اروپایی جاذبه های طبیعی نیز دارد.
 
میتوان از جاذبه های طبیعی و دیدنی کشور فرانسه به جزایر بورا بورا اشاره کرد که سالیان سال است محل بازدید گردشگران داخلی و خارجی است.
موقعیت جغرافیایی جزایر بورا بورا
جزیره ی تاهیتی در شهر پاپیتی در مرکز پولینزیای فرانسه واقع شده است که محل بسط افراد در این شهر شده است. این محل ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد که وسعت آن به ۴ هزار کیلومتر مربع میرسد.  در آخر میتوان به این اشاره کرد که جمعیت پولینزا ۲۶۰ هزار نفر است.
 
این محل دارای جزایر دیدنی و مختلفی است مه میتوان به جزایر: مارکویًساس، گامبیه، توآموتو، بورا بورا، اوسترال و … اشاره کرد. تعداد جزایری که از بردن اسامی آن به علت ازدیاد معذوریم، ۱۱۸ تا است.
سفر به جزایر دیدنی بورا بورا
امروز می خواهیم جزایر بورا بورا را همراه با عکس های زیبایش به شما خواننده ی گرامی معرفی کنیم. این جزایر زیبا در اقیانوس آرام قرار دارند. کسانی که دیدگانشان این جزایر را دیده میگویند زیبا و جالب ترین مکان در روی زمین است. از این رو هر روزه به تعداد جمعیت ساکنین بورا بورا افزوده میشود و هم اکنون تعداد آنها به هشت هزار و ششصد نفر میرسد.
این منطقه پوشش گیاهی زیبایی دارد و از این رو مورد اهمیت است. درختانی که در ساحلی آرام توانسته اند جلوه ایی زیبا و خاص به منطقه بدهند. در این ساحل گردشگران  میتوانند در استراحتگاه هایی که برای آنان  تدارک دیده شده است، استراحت کنند. این استراحتگاه های ساحلی در بلندی و بر روی پایه هایی قرار گرفته اند.
این استراحتگاه ها در محلی کم عمق و سطحی بنا شده اند.
سفر به جزایر دیدنی بورا بورا
در کنار ساحل تخت هایی قرار دارند که گردشگران برای آفتاب گیری میتوانند از آن استفاده کنند.
در سمتی از ساحل رشته کوه های سرسبزی واقع شده که دارای چشم اندازی زیبا و طنین انداز است که با دیدن آن ها روح انسان سرشار از نشاط میشود.
سفر به جزایر دیدنی بورا بورا
برای گردشگرانی که به ورزش نیز علاقه دارند قایق هایی به صورت سرباز و سربسته طراحی شده است که در اختیار آنان قرار دارد.
در شب نیز نورپردازی زیبا و شگفت انگیزی برای توریست های این منطقه در نظر گرفته شده تا شب های فراموش نکردنی را در این منطقه سپری کنند.

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای