کانادا پرزنت ورکر

CANADA Present Worker

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم که با برنامه و حساب شده باشد، آسان و موفقیت آمیز باشد؟!

مورد تایید وکلای مجموعه
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
دسته بندی: کشور کانادا
بروزرسانی: 20 آذرماه ۱۴۰۲

مهاجرت به کانادا برنامه کانادا پرزنت ورکر

اقامت کاری کانادا، برنامه کانادا پرزنت ورکر توسط مهاجریست معرفی شده زیرا این روزها مهاجرت قانونی به یک چالش مهم برای افراد زیادی در سراسر دنیا، خصوصا ایرانیانی تبدیل شده است که به فکر ساخت آینده ای بهتر برای خود و خانواده هایشان هستند.

مهاجریست با شناختی که از روش های مهاجرتی قابل اطمینان به کانادا دارد برای اولین بار مبتکر این روش مهاجرتی میباشد و جهت علاقه مندان به اقامت کانادا پکیج کاملی را ارائه نموده است.

بدین ترتیب با شرکت در این برنامه مهاجرت به کانادا، خیال هموطنان عزیز جهت مدیریت فرآیند اقامت خود آسوده است و با یک برنامه از پیش تعیین شده گام برداشته، هزینه های خود را کاهش داده و ریسک خود را نزدیک به صفر میرساند.

چرا برنامه کانادا پرزنت ورکر مهاجریست بهترین روش است؟

بسیاری از علاقه مندان در بین تبلیغات گسترده مهاجرت کانادا سرگردان هستند، متاسفانه عقد قرارداد میکنند و روش هایی مانند جاب آفر کانادا، اسکیل ورکر کانادا و یا حتی تحصیلی و توریستی را انتخاب میکنید تا به مقصد برسید.

مشکل جایی شروع میشود که هزینه زیادی  برای پرونده پرداخت میکنید، به شما قول یک سال میدهند اما در عمل تا دو سال در انتظار میمانید و به فرض آنکه وکیل شما مجرب و متعهد باشد با تعجب جواب رد به شما میدهند و به هدف نمیرسید!

حل مسئله به روش کانادا پرزنت ورکر

مهاجریست بر اساس قوانین مهاجرتی رزو کانادا روشی را برای علاقه مندان طراحی نموده است که واقع بینانه نیاز شما را پاسخ میدهد.

۱- تعیین تکلیف سریع پرونده در برنامه کانادا پرزنت ورکر

به جای انتظار یک تا دو سال برای نتیجه پرونده ما در پکیج پرزنت ورکر کانادا برنامه حرکت شما را گام به گام مدیریت میکنیم، بین ۳ تا حداکثر ۶ ماه تکلیف شما مشخص. آیا کانادایی میشوید یا خیر.

۲- مدیریت برنامه ریزی شده صفر تا صد مهاجرت به کانادا

گام اول: اعزام به کانادا با ویزای بیزینس ویزیتور

ویزای شما را میگیریم و سفر شما آغاز می شود، در ایران بلاتکلیف پاسخ نیستید. در محل حضور دارید!

گام دوم: تکمیل مدارک Work Permit کانادا

بعد از اقدام برای ویزا تا مشخص شدن نتیجه بین ۳ تا ۶ ماه فرصت داریم، این عالیست ما در این فاصله مدارک شما را بازبینی میکنیم، هر آنچه در رزومه، مدارک آموزشی و شغلی شما کسری داشته باشد ارتقا می دهیم، خط مهارتی، تحصیلی و شغل آینده شما در کانادا را در یک مسیر قرار میدهیم و هموار می کنیم.

گام سوم: مذاکره با کارفرمایان کانادایی جهت جاب آفر کانادا

با مشخص شدن وضعیت ویزا و در فاصله ای که شما برای شروع ماجراجویی خود در کانادا و شروع زندگی بهتر تان آماده می شوید یک تا دو ماه زمان وجود دارد.

ما در این فاصله مذاکرات خود را با کارفرمایان کانادایی برای شما آغاز میکنیم و اگر نیاز داشتید که زبان خود را تقویت کنید برای این منظور برنامه ریزی میکنیم و موافقت های اولیه را از کارفرماهای کانادایی برای شما خواهیم گرفت.

گام چهارم: ورود به کانادا و دریافت جاب آفر کانادا

زمانی که به خاک کانادا وارد می شوید، از قبل به شما با توجه به رزومه و بررسی های شغلی محلی که باید مستقر شوید را گفته ایم.

شما زندگی خود را شروع میکنید، اگر نیاز به تقویت زبان داشتید همانجا آموزش شما را آغاز میکنیم، اگر نیاز به مصاحبه با کارفرما بود همانجا میتینگ شما را برنامه ریزی میکنیم  و بین ۲ تا ۳ ماه بعد جاب آفر تان را به دستتان می رسانیم.

گام پنجم: ورک پرمیت کانادا

بعد از دریافت نامه جاب آفر پرونده Work Permit کانادا شما را تشکیل می دهیم و به سرعت وضعیت حضور شما را به اقامت کاری کانادا تبدیل میکنیم.

گام ششم: دریافت اقامت دائم کانادا – CANADA PR (Permanent residency)

سپس با طی مراحل استاندارد ظرف ۶ تا ۱۲ ماه اقامت کاری کانادا شما را به اقامت دائم کانادا PR تبدیل میکنیم.

۳- زبان آموزی در کانادا انجام به جای ایران

به جای اینکه کلاس های مختلف زبان انگلیسی در ایران را طی کنید که برای برخی بسیار کار چالش برانگیز است چون زبان فرار است و باید از آن روزمره استفاده کنید و برای نمره آیلتس تلاش کنید.

در برنامه پرزنت ورکر مهاجریست شما به کانادا سفر می کنید و ما شما را در یک دوره آموزشی زبان شرکت می دهیم، حتی اگر زبان بلد هستید این دوره مکالمه شما را بهبود میبخشد و آماده می شوید در جامعه حل شوید.

هر روز از آموخته های زبانی خود مجبور به استفاده هستید و به جای یک سال مطالعه زبان انگلیسی در ایران و صرف هزینه زیاد و در نهایت عدم کسب نتیجه دلخواه، ظرف ۳ ماه در کانادا زبان انگلیسی را در حد قابل قبول می آموزید.

مزایای مهاجرت به کانادا با CANADA Present Worker

عالی نیست؟ 

– اول ظرف ۳ تا ۶ ماه بعد از عقد قرارداد تکلیف شما روشن می شود.

– دوم شما با حضور در کانادا حتی قبل از اینکه سر کار بروید فرصت دارید با جامعه هماهنگ شوید، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، محل زندگی خود را انتخاب کنید.

– سوم پکیج رزومه شغلی و تحصیلی شما توسط تیم حرفه ای مهاجریست آپگرید می شود.

– چهارم از صفر تا صد، از برنامه ریزی و مشاوره تا دریافت اقامت دائم کانادا، پرونده مهاجرت خود را به شرکتی سپرده اید که با سابقه ترین میباشد، می پرسید چطور؟

کافیست whois وب سایت مهاجریست را بررسی کنید و با سایر سایت ها مقایسه کنید، مهاجریست اولین وب سایت مهاجرتی در ایران می باشد!

اقامت دائم کانادا (Express Entry):

برنامه ایکسپرس انتری (Express Entry): اگر افراد بخواهند از این برنامه استفاده کنند، باید ابتدا اعتبار تحصیلی، تجربه کاری و سایر عوامل را بهبود دهند تا امتیاز بالایی در سامانه ایکسپرس انتری بدست آورند. پس از درخواست مهاجرتی موفق، ممکن است درخواست بررسی شود و در صورت قبول، درخواست برای دعوت به اقدامات بیشتر به‌سمت اقامت دائم ارسال شود.

– پس از ثبت نام در سامانه ایکسپرس انتری و اخذ امتیازات مورد نیاز، ممکن است بر اساس رتبه‌بندی امتیازات در چارت ایکسپرس انتری، شما به عنوان یکی از افرادی که دعوت به اقدام به مرحله بعدی شده‌اند، انتخاب شوید.

– پس از دعوت، شما باید درخواست اقامت دائم خود را ثبت کرده و تمام مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

– درخواست شما به همراه تمام مدارک مورد نیاز بررسی می‌شود و در صورت پذیرش، شما یک اعلامیه (ITA) دریافت می‌کنید که مرحله بعدی اقدام به پروسه مهاجرت را نشان می‌دهد.

اقامت دائم کانادا (Federal Skilled Worker):

برنامه مهاجرتی کارگران ماهر (Federal Skilled Worker): در این برنامه نیز بر اساس امتیازهای متنوع (شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان و…) افراد انتخاب می‌شوند. پس از انتخاب، فرآیند درخواست اقامت دائم آغاز می‌شود.

– پس از انتخاب شدن در چارت امتیازات بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری، سن و زبان، می‌توانید درخواست اقامت دائم خود را ثبت کنید.

– بررسی اولیه مدارک و امتیازها توسط مقامات مهاجرت کانادا انجام می‌شود.

– در صورت پذیرش، مراحل بعدی مهاجرت شامل ارسال دعوت رسمی (Invitation to Apply) و تکمیل درخواست اقامت دائم است.

جالبه بدونی که
در سال ۱۹۶۷ قصد داشتند برج ایفل را به طور موقت به کانادا منتقل کنند اما این تصمیم عملی نشد.
دانستنی ها

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما نیز باشد؟!

پرزنت ورکر کانادا چیست؟ (Canada Present Worker)

این یک برنامه مهاجرتی ترکیبی و حساب شده بر اساس قوانین روز کانادا است که برای اولین بار اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی توسط مهاجریست معرفی گردید.

آیا مهاجرت به کانادا از طریق پرزنت ورکر منجربه اقامت دائم میشود؟

بله،کانادا پرزنت ورکر می تواند به اقامت دائم شما منجرب گردد، مدت زمان آن ممکن است بر اساس ویژگی های پرونده شما متفاوت باشد.

آیا برای شروع مهاجرت به روش کانادا پرزنت ورکر، مدرک زبان لازم است؟

خیر، در برنامه ما یعد از حضور ددر کانادا در کلاس های لوکال شرکت میکنید و زبان خود را تقویت میکنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰ رای